Page 3

En LUR reise!

Unike lokasjoner – for opplevelse og inspirasjon! Lederutviklingsreisen består av fire moduler over et halvt år. Samlingene finner sted på fire ulike steder i Vestfold: Første modul Visjon og strategiarbeid 9. til 10. februar (fra lunsj til lunsj) Sjømilitære samfunn Horten 1 I første modul fokuserer vi på strategiprosessen som beskriver hvor bedriften er og hvor den skal. Prosessen skal gi svar på hvordan bedriften skal utvikle sin merkevare slik at det er sammenheng mellom hva bedriften er, hva den sier den er og hvordan den oppleves. Andre modul Merkevarebygging og markedskommunikasjon 14. mars (kl. 9-16) Verksgården, Langestrand/Larvik 2 I andre modul fokuserer vi på ulike markedsføringsverktøy som kommunika-sjonsstrategi, markedsplan og markedsbudsjett. I tillegg vil vi jobbe med den store jungelen av markedsføringskanaler – hvor må og bør din bedrift være synlig og aktiv? Tredje modul Endringsledelse, ”living the brand” 25. april (fra kl. 9-16) Midtåsen, Sandefjord 3 4 I tredje modul fokuserer vi på hvordan man gjennom ledelse utvikler en kultur som underbygger merkevaren. Vi presenterer en metode for endringsledelse som viser veien fra visjon til endring av kultur. Fjerde modul Medarbeideren som merkevare 1. til 2 juni (fra lunsj til lunsj) Engø Gård, Tjøme I Fjerde modul fokuserer vi på hvordan du som leder tar ansvar for utviklingen av dine medarbeidere slik at de blir gode ambassadører. Vi presenterer og trener på basisferdigheter innenfor coaching. Du vil få med deg verktøy til både vanskelige samtaler og utviklingssamtaler.


En LUR reise!
To see the actual publication please follow the link above